Hoe kunnen we u helpen?
- Automatische incasso
- Bieden jullie ook internationale nummers?
- Bria Mobile SoftPhone installeren en configureren op iOS (iPhone/iPad)
- Hoe bekijk ik mijn CDR's (gespreksgeschiedenis)?
- Hoe bestel ik extra telefoonnummers?
- Hoe kan ik betalen?
- Hoelang duurt het verwerken van een bestelling?
- ISDN stopt! Wat nu?
- Acrobits SoftPhone installeren en configureren op iOS (iPhone/iPad)
- Gebruik van Quality of Service (QoS)
- Gebruiken van de webphone
- Hoeveel bandbreedte heb ik nodig voor een gesprek?
- Ik heb bestaande VoIP telefoontoestellen. Kan ik die gebruiken?
- Instellen van de SIP Trunk op de 3CX telefooncentrale
- Kan een regulier telefoontje mijn SIP-lijn bellen?
- Kan ik meerdere gesprekken tegelijk voeren?
Voorbeeld PBX configuraties
- Acrobits SoftPhone installeren en configureren op iOS (iPhone/iPad)
- Betekent Hosted Telefonie, dat ik geen telefooncentrale op locatie meer nodig heb?
- Download wachtmuziek
- Hoe configureer ik belgroepen in mijn PBX?
- Hoe configureer ik een keuzemenu?
- Hoe configureer ik een tijdsvenster?
- Hoe log ik in mijn Hosted PBX omgeving?
- Hoe maak ik een lijn/toestel in Hosted PBX
- Aastra toestellen instellen
- Acrobits SoftPhone installeren en configureren op iOS (iPhone/iPad)
- Bria Mobile SoftPhone installeren en configureren op iOS (iPhone/iPad)
- Configuratie Cisco IP telefoons
- De Yealink W52P / W56P / W60P herstellen naar fabrieksinstellingen
- Hoe kan ik ervoor zorgen dat Zoiper altijd actief blijft op iPhone?
- Hoe koppel ik een Yealink W52P-handset aan het basisstation
- Instellen Gigaset IP-Basisstation