Menu Sluiten

Hoe kunnen we helpen?

Gebruiken van de webphone

U bent hier:

Heeft u geen telefoontoestel? En geen zin of tijd om een Softphone te installeren? Maak dan gebruik van onze webphone.

De webphone is een kant-en-klare softphone toepassing die direct via uw browser werkt.

Om uw webphone te openen volgt u de volgende stappen:

Hoe open ik de webphone?

1. Ga naar https://portal.wincom.nl en login met uw inloggegevens.

2. Na het inloggen komt u op het dashboard. Ga vervolgens in het linkermenu naar Producten > Mijn producten

3. Zoek in het lijst naar uw SIP Trunk abonnement en klik daarna op Beheer Product

4. U komt nu op de product pagina met de gegevens van uw Sip Trunk Scroll een halve pagina naar beneden en klik onder kopje Webphone op de afbeelding met telefoontoetsen (zie hieronder)

5. Er opent nu een nieuwe scherm met uw webphone. De webphone logt automatisch in met uw SIP Trunk account en is direct klaar voor het bellen en gebeld worden.

6. Wanneer de webphone NIET automatisch inlogt betekent dit dat u een Hosted PBX abonnement heeft. In dit geval heeft u meerdere SIP Accounts. Voer de gegevens in van uw SIP Account die u heeft gemaakt in de Hosted PBX en druk op Login. (SIP-gegevens kunt u vinden onder menu Provisioning)