Hoe configureer ik een keuzemenu?
Een keuzemenu aanmaken doet u onder de menu-item IVRs (oftewel Interactive Voice Response).
Klik op Add en vul de volgende gegevens in:

- Extension: Geef een nummer tot max 4 cijfers. (Dit is overigens ook het interne nummer)
- Phone Number: Kies een telefoonnummer in het lijst. (U koppelt het nummer hier aan de keuzemenu)
- Name: naam van de IVR
Sla het IVR vervolgens op door op SAVE te klikken.
Klik nu op Edit te IVR en vervolgens op Root Menu, u krijgt de volgende opties:

- Name: Naam van de IVR
- Available: Tijdsvenster waarin de IVR beschikbaar is (klik hier voor meer info)
- Intro: Mogelijkheid om een audio file vanaf uw computer te uploaden
- Menu: Mogelijkheid om een audio file vanaf uw computer te uploaden
- Events: Hier bepaald u wat er op welk moment gebeurd binnen de IVR
Events:
Druk op Add Item en u krijgt het volgende scherm te zien:

De numerieke getallen inclusief # en *: Kunt u voorzien van een actie en een audio bestand.
Timeout: Bepaald de actie die moet worden uitgevoerd als er geen keuze op tijd wordt gemaakt
N/A: Is de actie die wordt uitgevoerd indien het keuzemenu buiten de tijdsvenster wordt aangeroepen
Nadat de IVR is geconfigureerd kunt u op add item klikken om een nieuwe IVR te configureren.