Menu Sluiten

Hoe kunnen we helpen?

Waarom is mijn eerste factuur zo hoog?

U bent hier:

Uw eerste factuur is altijd anders dan die daarop volgen. Dit heeft te maken met verschillende factoren. Om te weten hoe het in elkaar zit, leggen we u hieronder uit.

Ingangsdatum en eerste maand

Abonnementskosten worden elke 15e van de maand vooruit gefactureerd. Dus ook bij een nieuw abonnement betaalt u vooruit.. Daarna ontvangt u maandelijks een factuur voor de hele maand en eventuele gemaakte gesprekskosten van de vorige maand.

Een voorbeeld:
Stel uw abonnement start per 13 november. Dan ontvangt u begin december een eerste factuur. Hierin zijn de volgende kosten opgenomen:

  • Abonnementskosten van 13 november t/m 14 december
  • Abonnementskosten van 15 december t/m 14 januari
  • EN eventuele gesprekskosten over de periode 13 november t/m 30 november.

Eenmalige kosten

Ook zijn er in sommige gevallen eenmalige kosten die aan u worden doorberekend. Denk hierbij bijvoorbeeld aan aansluitkosten. Hebben we extra werk verricht om uw Hosted PBX in te stellen? Dan zijn deze kosten ook in deze factuur opgenomen en gespecificeerd.

Vragen

Heeft u ondanks bovenstaande uitleg toch nog vragen over uw eerste factuur van basicVoice? Dan horen we het graag! U kunt uw vraag stellen via het ticketsysteem in uw klantenpaneel of de live-chat.