Menu Sluiten

Waarom kan ik jullie niet bellen?

U bent hier:

Een telefoniebedrijf die telefonisch niet bereikbaar is? Hoe kan dat?

Het klinkt raar, maar het is waar. Wij bieden uitstekende support op onze diensten. Dat doen we echter niet telefonisch, maar uitsluitend online via het ticketsysteem of via de live chat.

Voor simpele, snelle en korte vragen over onze diensten, ons klantenpaneel en de verschillende controle panelen zoals Hosted PBX kunt u de live chat benaderen. Voor alle overige kan er contact opgenomen worden via een e-mail of ticket naar de helpdesk. De live chat is iedere werkdag online tussen 09:30 en 17:00.

Via een ticket (of e-mail naar [email protected]) wordt de vraag direct voorgelegd aan ons team van deskundige supportmedewerkers. Zij bekijken vervolgens wie het best kan helpen met het beantwoorden van de vraag zodat u het juiste antwoord krijgt. Op deze manier kunnen we snel en efficiënt werken.

Een vraag wordt altijd gegarandeerd binnen 24 uur beantwoord. Is uw vraag op werkdagen vóór 16.00 uur gesteld, dan krijgt u altijd dezelfde dag een antwoord en tijdens kantooruren meestal zelfs al binnen een uur (met uitzondering van zon- en feestdagen).

Deze manier van werken heeft als voordeel dat u dus snel en goed geholpen wordt. Bovendien hoeft er geen duur 0900-telefoonnummer gebeld te worden om vervolgens minutenlang in de wachtrij te hangen voor een beschikbare medewerker. Daarnaast houden we zo de kosten laag, waardoor ook onze tarieven laag kunnen blijven.

Dit betekent overigens niet dat we nooit bellen. Afhankelijk van het probleem kunnen medewerkers besluiten dat telefonische ondersteuning handiger of sneller is. Ook is het mogelijk om een terugbelverzoek achter te laten op de website. In dat geval bellen we u uiteraard terug. Dat kost u dan helemaal niets.