Menu Sluiten

Hoe kunnen we helpen?

Wat is de opzegtermijn/looptijd van mijn VoIP abonnement?

U bent hier:

Bij BasicVoice bent u nooit verbonden aan langdurige contracten.

Al onze VoIP abonnementen (zowel SIP Trunk als Hosted PBX) zijn maandelijks opzegbaar.

U kunt uw opzegging online doen via de klantenportaal op de volgende manier:

  • Ga naar de klantenportaal via https://portal.wincom.nl en login met uw gegevens.
  • Klik in het menu op producten » mijn producten en vervolgens op uw VoIP abonnement.
  • U komt nu op de productpagina met de gegevens van uw VoIP abonnement. Klik rechts onderin op Abonnement Opzeggen zoals voorbeeld hieronder.
  • Geef op de volgende pagina uw reden van opzegging en per wanneer u wilt opzeggen en klik op Abonnement opzeggen
  • Afhankelijk van uw keuze wordt uw abonnement per datum of direct opgezegd.

Na uw opzegging krijgt u een bevestigingsmail. Indien u nog openstaande kosten heeft krijgt u binnen ongeveer 3 weken nog een eind-afrekening met de openstaande kosten.