Wat is de opzegtermijn/looptijd van mijn VoIP abonnement?
Bij BasicVoice bent u nooit verbonden aan langdurige contracten.
Al onze VoIP abonnementen (zowel SIP Trunk als Hosted PBX) zijn maandelijks opzegbaar.
U kunt uw opzegging online doen via de klantenportaal op de volgende manier:
- Ga naar de klantenportaal via https://portal.wincom.nl en login met uw gegevens.
- Klik in het menu op producten » mijn producten en vervolgens op uw VoIP abonnement.
- U komt nu op de productpagina met de gegevens van uw VoIP abonnement. Klik rechts onderin op Abonnement Opzeggen zoals voorbeeld hieronder.

- Geef op de volgende pagina uw reden van opzegging en per wanneer u wilt opzeggen en klik op Abonnement opzeggen

- Afhankelijk van uw keuze wordt uw abonnement per datum of direct opgezegd.
Na uw opzegging krijgt u een bevestigingsmail. Indien u nog openstaande kosten heeft krijgt u binnen ongeveer 3 weken nog een eind-afrekening met de openstaande kosten.