Welk betaaltermijnen hanteren jullie?
Wij hanteren standaard de volgende betaaltermijnen
Abonnement | Betaaltermijn |
Maandelijkse abonnementen | 7 dagen |
Kwartaal abonnementen | 10 dagen |
Jaarlijkse abonnementen | 15 dagen |
Ons facturatieproces is volledig geautomatiseerd. Wanneer de betaaltermijn van een factuur verstrijkt ontvangt u automatisch herinneringen en aanmaningen, en bij het uitblijven van een betaling wordt het automatisch overgedragen aan het incassobureau. Zie hieronder voor het overzicht van de termijnen.
Aantal dagen verstreken | Soort |
1 dag verstreken | Herinnering |
8 dagen verstreken | Aanmaning |
15 dagen verstreken | Officiële WIK-brief |
30 dagen verstreken | Pre-Incasso |
45 dagen verstreken | Overdracht aan incassobureau |
Wanneer u geen herinnering en aanmaning wilt ontvangen begrijpen we dat. Daarvoor kunt uw verzoek via een ticket indienen. U zult dan geen herinnering en aanmaningen meer ontvangen. Wel zult u de overige latere meldingen nog blijven krijgen.