WAT IS EEN CLOUD TELEFOON CENTRALE?

Hosted Telefonie, Zakelijk VoIP, Telefooncentrale in de Cloud. Deze dienst heeft vele namen. Middels Hosted Telefonie ontzorgen wij u als klant door uw telefooncentrale bij ons in het Datacenter te hosten. Hiermee is de klant volledig onafhankelijk van de lokatie waar hij of zij gevestigd is. Of u nu in Nederland een kantoor heeft, of uw zaken in Spanje afhandeld, het maakt niet uit. Onze dienst kunt u overal ter wereld gebruiken.

GRATIS OVERSTAP SERVICE

Met de overstapservice van basicVoice kunt u zorgeloos overstappen. Wij zorgen ervoor dat u altijd bereikbaar blijft en nemen uw telefoonnummers over van uw huidige provider. Kies de optie “Nummerbehoud” tijdens het bestelproces, wij zorgen dan ervoor dat uw telefoonnummer(s) vlekkeloos overgezet wordt naar ons netwerk. Of het nu gaat om een landelijk telefoonnummer of regionaal telefoonnummer, basicVoice regelt het voor u.

FUNCTIES VAN ONZE MKB PBX TELEFOONCENTRALE

De MKB PBX is ontwikkelt om u als klant een zo eenvoudige mogelijke centrale te kunnen bieden. Eenvoud betekent niet direct dat de centrale niets kan. Het betekent wel dat u voor een zeer scherpe prijs een moderne Hosted Telefonie centrale heeft. De centrale staat niet op uw lokatie en kan vanaf elke lokatie in de wereld gebruikt worden. Deze techniek werkt kostenbesparend. Naast dat wij u voorzien van lage belkosten, bespaard u ook nog op andere zaken. Wist u bijvoorbeeld wel wat een VoIP centrale op lokatie aan stroom kost ? U zit al snel op die 15 Euro per maand. Een MKB PBX abonnement is vaak al veel goedkoper. De MKB PBX is eenvoudig maar heeft de meest gebruikte mogelijkheden standaard beschikbaar. Wij geven u een kleine rondleiding.

Keuzemenu's

Heeft u een grotere organisatie en u wilt uw klant op 1 hoofdnummer binnen laten komen, dan kan een keuzemenu handig zijn. Deze wordt vaak als klant onvriendelijk aangegeven, maar er is toch niks mis mee om de klant via een gerichte keuze bij de juiste persoon/afdeling uit te laten komen?

Wachtrijen

Wilt u graag dat wanneer u klanten bellen het gesprek aan 1 of meer toestellen worden aangeboden? U kunt meerdere apparaten in een wachtrij hangen. U kunt dan denken aan een softphone, hardphone of een mobiele telefoon. U kunt tevens per toestel aangeven op welke tijdstippen deze wel of niet bereikbaar is.

Eenvoudig Beheer

Via de webinterface kunt u uw centrale beheren. De webinterface is zo eenvoudig mogelijk gehouden, zodat het beheer van de centrale zo makkelijk mogelijk is. U kunt toestellen aanmaken, wachtrijen beheren, keuzemenu's instellen etc. Koppelen van externe nummers is een eitje.

Doorschakelen

Elke gebruiker of groep heeft een intern nummer. Wanneer u een gesprek wilt doorschakelen naar een collega, kunt u dit eenvoudig doen op een intern nummer. Bijvoorbeeld nummer 210.

Locatie onafhankelijk

Zit u op kantoor, in de auto, of thuis. U bent overal gekoppeld met uw telefoon centrale. Heeft u meerdere vestingen, dan kunt u middels 1 nummerplan alles aan elkaar koppelen. Onderling bellen of doorverbinden is kosteloos.

Follow Me

Uw werknemers kunnen op alle toestellen die aangesloten zijn op uw telefooncentrale zich aanmelden. Hierdoor kunnen ze met een vast nummer overal bereikbaar zijn, ook met flexplekken en thuiswerken.