HULP NODIG?
Bekijk snel of het antwoord op uw vraag in onze FAQ’s staat.
Bijvoorbeeld: “Gigaset”, “Instructievideo”, “Yealink”, “3CX” of Voorbeeld Configuratie
FAQ's
Zeer makkelijke handleidingen, informatieve tutorials en nuttige pagina's. Kijk in onze FAQ's voordat u een ticket aanmaakt.
Live Chat
U kunt terecht bij onze live agents voor uw snelle vragen. Klik rechts onderin de website op CHAT en begin met typen.
Helpticket
Buiten kantoortijden of bij wat langere procedures kunt u een ticket aanmaken via onze helpdesk. Wij beantwoorden meestal binnen een paar uur.
CONTACT
Toch een collega spreken?
Komt u er toch niet helemaal uit of kunt u het niet goed vinden?
Laat uw nummer achter en we bellen u z.s.m. terug.
Overige informatie
Adres
Jacob Schorerlaan 225
2525 ZS Den Haag

IBAN Rekeningnummer:
NL33 KNAB 0255 8525 25

KvK Nummer:
682 05 422 te Den Haag

BTW Nummer:
NL 0012 518 68 B05

ACM Registratie:
944609 / 944610 tnv WinCOM