Menu Sluiten

HULP NODIG?

Bekijk snel of het antwoord op uw vraag in onze FAQ’s staat.

Bijvoorbeeld: “Gigaset”, “Instructievideo”, “Yealink”, “3CX” of Voorbeeld Configuratie

FAQ's

Zeer makkelijke handleidingen, informatieve tutorials en nuttige pagina's. Kijk in onze FAQ's voordat u een ticket aanmaakt.

Live Chat

U kunt dagelijks van 9:30 tot 17:00 uur terecht bij onze live agents voor uw vragen. Klik rechts onderin de website op CHAT en begin met typen.

Helpticket

Buiten kantoortijden of bij wat langere procedures kunt u een ticket aanmaken via onze helpdesk. Wij beantwoorden meestal binnen een paar uur.

CONTACT

Uw gegevens

Vertel ons hoe we contact met u kunnen opnemen.


Hoe kunnen we helpen?

Stel gerust een vraag of laat eenvoudigweg een reactie achter.


Toch een collega spreken?

Komt u er toch niet helemaal uit of kunt u het niet goed vinden?

Laat uw nummer achter en we bellen u z.s.m. terug.

Overige informatie

Adres

Jacob Schorerlaan 225
2525 ZS Den Haag

logo-knab

IBAN Rekeningnummer:

NL33 KNAB 0255 8525 25

kvk-logo

KvK Nummer:

682 05 422 te Den Haag

logo_belastingdienst

BTW Nummer:

NL 0012 518 68 B05

logo-acm

ACM Registratie:

944609 / 944610